Sunday, June 8, 2014

I'm back!!

Bismillah..

Lama gila x melawat blog. tebal seinci habuk..uhuk uhuk!!

last post taun lepas.ogos..
try ingat balik apa kejadah aku buat dulu.

Ogos 2013
-aku dah keje kat GNC 2 bulan lebih.masih kat The Weld.
-oh.raya taun lepas bln ogos kan. abg aku kawin seminggu lepas raya.

Sept 2013
-majlis bertandang kawin abg aku.

Okt 2013
-raya haji. kali ke-2 berturut2 aku x balik kg. huhu
-akak ipar baru bawak makanan.mkn kat tmpt keje.huhu T_T
-tukar outlet. Dr The Weld  Avenue k.

Nov 2013
-pindah umah dr setiawangsa ke berembang. selangkah je.

(mula rapat dengan cikgu A. infact rumah tu actly rumah sewa dia.dia sewakan bilik2, aku ddk 1 blk free.upah jg umah kononnya)

(aku dengan dia -Mr F- makin renggang.lepas 1 hari tu yg aku x ingat bila, dia nak kenalkan aku dengan kawan lain, dan aku sangat x suka apa yg dia cuba buat tu..dan aku buat kesimpulan dia x suka aku.)


Dec 2013
-on my birthday cikgu A mengupah housmate utk selebrate birthday aku.huhu
(cikgu A anta aku balik kg. jumpa mak)
-blk kg belikan moto mak.
-aku makan2 dengan abg n bini dia, n adik aku.celebrate birthday berganda la kononnya.akak ipar, abg n aku lahir bln 12, adik lahir bulan 1. makan2 kat Manhattan Fish, Wangsa Walk. n main bowling.


Jan 2014
-rasa xde apa yg special

Feb 2014
-blk kg
-g sarawak. terbang utk kali pertama.huhu
(aku g sarawak dengan cikgu A.huhu.tp aku g sana sorg.smpi sana jalan2 dengan dia)

Mac 2014
-xde apa yg special

April 2014
-sesuatu yg sangat mengejutkan,which i just found out cikgu A is already married. n apa2 yg dia bg tau aku selama ni adalah satu penipuan.
-cikgu A accident. n bcoz of the accdent aku tau siapa dia sebenarnya. Alhamdulillah.

Mei 2014
-dapat wedding invitation dr Mr F. tahniah utk dia. (aku sgt sedih sebenarnya T_T. smoga dia bahagia)
-aku g Penang.bercuti dengan housemate n kawan U..bessstttt!!! hilangkan semua kesedihan..

Yessssss!!!inilah antara apa yg aku dah lalui. byk.but no need to list everything here, right :)

Wallahualam~



No comments:

Post a Comment