Sunday, March 31, 2013

kita hanya kawan..



Aku betol2 xnak dengan dia
sejak pertama kali aku jumpa dia, memang aku xnak dengan dia
bukan sebab hatiku dah berpunya pada tika itu
tapi aku yakin..bukan dia orangnya
walaupun setelah aku kini sendiri..aku tetap rasakan bukan dia.

tolong la kawan..kita hanya kawan
bukan teman tapi mesra
sebab aku pasti aku tidaklah cukup mesra dengan kamu
sekadar menghormatimu sebagai kawan.

apakah perlu beristikharah lagi
sedang hati sudah berkata tidak
bukankah istikharah tu untuk mencari yang pasti
yang pastinya kata hatiku tetap tidak pada dia.

tolong la kawan..
atau perlukah aku tegaskan setiap hari
untuk kamu ingat kita ini hanyalah kawan!
kawan!

aku kira kamu faham
untuk kita terus berkawan
tolong hormati aku seperti kawan2mu
supaya aku terus senang berkawan dengan kamu
hanya sebagai kawan.



~hatikugundahgulana~

No comments:

Post a Comment