Tuesday, April 2, 2013

Dia merajuk


Assalamualaikum.

Aku dalam dilema ni..sokmo dalam dilema..

Ade kawan aku ni...sebelum ni dia ok je...tapi sejak 3 4 hari ni dia macam lain macam je ngan aku..majuk dengan aku ke..

Hari sebelum dia lain macam::

malam tu kami ber-sms-ing mcm biasa..
actually ktorang pernah kuar sampai tengah mlm. balik kol 3 pg lebih. aku x nak sebenarnya kuar sampai pagi2 buta dengan dia. dia yang lelaki itu. tapi hari tu aku konon nak amik hati dia sebab x dapat teman dia g kenuri. so, nak pujuk dia aku setuju nak kuar dgn dia sampai lewat mlm. tu pon dia nak stay dgn aku sampai lepas subuh..

jadi pada mlm kami ber-sms-ing tu dia nak ajak aku kuar sampai lewat mlm lg. nak lg lewat lagi dari last time ktorang kuar. siap nak plan elok2 lagi..

aku pon dengan tegasnya cakap la xnak dah kuar sampai lewat2 macam hari tu. even x buat apa, just hang out --sembang2, tengok wayang-- tapi tetap x elok. nak jaga skit la kan supaya sentiasa beringat..

then dia cakap 'xpela'..aku tau dia jauh hati.tapi aku kne tegas dalam hal ni..

Bila dia dah mula lain mcm::

Tapi lepas tu dia memang lain. aku tanya majuk ke, marah ke, dia cakap x. tapi msg dgn aku mcm nak xnak je..asik bz je. katenye byk keje..

biasa byk keje pon mesti akan msg aku b4 tido..jadi bila dia lain mcm mcm tu aku jd x sedap ati la jgk..

jadi aku yakin dia majuk..aku tanya pendapat kawan aku, dia cakap bagi masa dulu..sehari dua..

ok. aku rasa aku dah bagi masa.. sehari dua x msg dia. msg dia balik, dia masih mcm x ok sgt..

ape aku nak buat ea..

xkan sebab xnak kuar sampai lewat malam tu dia jauh hati sangat..bukan aku xnak kuar dgn dia..cuma aku nak ade limit.batas..

sekarang ni aku nak tunggu lagi..bagi tempoh seminggu..kalu betol dia bz pon xkan hari2 kan..

kalu aku x sabar  2 3 hari lagi aku nak tny dia..



p/s : x retinye lah nak pujuk laki ni..


No comments:

Post a Comment