Friday, April 5, 2013

Dia x marah aku


Assalamualaikum..

aku tanya dah kat dia.

dia cakap dia x marah dgn aku. dia ok je dgn aku. cuma lately dia byk problem. mungkin sebab tu personaliti dia lain. katenyeee..

bagus la kalu betul ape yang dia cakap tu.

aku offer nak tlg dia..kot2 ada apa2 yg boleh aku tlg..

dia tanya aku nak tolong apa..

aku cakap la tolong denga masalah ke at least, ataupon tlg jangan ganggu dia..

then dia tny, knp xnak tlg tambah kn masalah dia.

aku tny blk, boleh ke..aku gurau je sebab dia yang cakap mcm tu..

at last dia cakap bila dia byk masalah dia jadi serius.jgn gurau..

ok. fine..aku tau sebenarnya aku dah ganggu dia, n dah tambah serabutkan kepala dia..

ok..aku xnak ganggu dia.

fine!!

lantak la..malas nak amik tau dah..

daa~~


No comments:

Post a Comment