Thursday, April 25, 2013

pelangi

Assalamualaikum..

semalam, 25 april 2013 aku nampak pelangi. seronok. dah lama x nampak.

aku kat dalam lrt, nk g keje, berdiri dekat pintu, memandang ke luar. tetibe nampak, eh pelangi. cantik. terus senyum. syukur. alhamdulillah dapat tgk pelangi. x sia2 aku g keje.

citenye pg tu kalau x aku nak mintak mc. sakit bulanan datang. dari kol 5 pg xleh tido. rasa x leh jalan. x berani nak g keje sbb biasanya kalau time2 itu datang kadang2 blh buat aku muntah2. takot tercicir muntah tepi jalan lak. tepi jalan ok lagi. kalu dalam lrt mcm mana. kan dah haru.. dalam kol 7pg aku rasa dah ok skit. blh la g keje. x de rasa loya2. g keje, nampak lak pelangi. rasa bertuah sangat. terima kasih ALLAH :-)

tapi x sempat nak tgkp gambr. x tercapai enset dalam beg. orang ramai kot kte sibuk2 lak nak tangkap gambar. xpe.ingat dalam hati.



ehsan foto : en google :-)


p/s : warnai hidup anda seperti pelangi. ada byk kaler, tapi tersusun kemas rapi. mungkin ade kaler yg kte sgt suka, tapi tidak pada org lain..n mungkin ada warna yang org suka tapi kte x suka. macam tu la hidup. 

No comments:

Post a Comment