Wednesday, April 10, 2013

kasut baru


Assalamualaikum.

Aku pakai kasut baru hari ni.

sonok sangat sebab kasut ni best.

x berbunyi ketuk ketak ketuk ketak. n selesa lembut gitu.

x licin tapaknya. so kurang lah skit kerisauan aku kepada kejatuhan. bulan lepas 2 kali aku jatuh sampai benjol2 kepala lutut.

aku dah beli kasut ni lama dah. masa aku kuar dgn kwn matrik aku yg lama x jumpa. sebulan aku simpan konon nak bg kasut lama lunyai dulu. sebab duduknya dia bawah katil mcm selalu pgl2 aku bila dia blh mula berkhidmat. jadi semalam aku pakai.


ni la dia. cik NEL .simple. bergaya.penuh keayuan..




menambahkan ketinggian aku kepada beberapa cm dan material nye lembut di tapak kaki



cik NEL kau memang osem. x sia sia aku beli kau. aku nak guna ko lama. sila jaga diri. jg penampilan. jgn cepat lunyai. jimat duit aku. 

tu je..

wassalam~~

No comments:

Post a Comment